choose.wait.feel

…de mica am incercat sa ma impart , sa fiu in acelasi timp in mai multe locuri, sa incerc sa ii fac fericiti pe amandoi – atat pe mama , cat si pe tata. Poate de multe ori nu am reusit sa-i multumesc in aceeasi masura, poate de multe ori i-am dezamagit…insa de multe ori am impresia ca ei oricat de mult ar incerca sa se puna in locul meu, niciodata nu vor intelege ce simt. Chiar daca au trecut anii, nu este usor sa stai in fata a doua case gard in gard si sa nu stii pe care poarta sa intrii prima…important este sa intrii pe amandoua, dar unii mai uita acest lucru!
Consider ca am ajuns la o varsta in care pot sa cantaresc destul de bine momentele si situatile prin care trec, ma simt in masura sa iau anumite decizii… poate pentru multi par inca o copila, insa viata m-a facut sa inteleg multe lucruri asa cum poate in mod normal ar fi trebuit sa le cunosc peste cativa ani…toate aceste obstacole m-au intarit , am invatat din greselile parintilor mei si in primul rand din faptele mele … asa ca ma simt pregatita sa imi urmez calea singura , cu sau fara sprijinul lor!
Sunt momente in care imi doresc sa am pe cineva care sa ma faca sa ma simt iubita,protejata ..si nu vorbesc aici de dragostea parinteasca. E adevarat am avut parte de toate aceste sentimente , insa acum mi-e dor de acele 2 cuvinte, de un mesaj de „buna dimineata” sau de o cina in oras…

2 gânduri despre &8222;choose.wait.feel&8221;

  1. Este bine ca te simti pregatita sa reusesti de una singura, asta fiind pentru unii singura cale catre succes.
    De maturizare grabita am avut destui parte, dar atata timp cat nu te-a doborat asta si te-a facut mai puternica , dandu-ti si o dorinta de reusita inseamna ca ai avut numai de castigat.
    Mergi pe drumul tau si orice ar fi nu te da batuta..
    Cu totii simtim uneori nevoia de cineva care sa ne faca sa ne simtim iubiti, protejati..dar in ziua de azi, in care ce iubim e o minciuna si ce ne iubeste nu putem aprecia faptul ca nu esti dependenta de nimeni emotional este un avantaj..
    Iti urez mult bine in viata!

  2. multumesc mult pentru cuvintele frumoase si va doresc asemenea si dumneavoastra 🙂 eu una sunt de parere ca oricine trebuie sa fie pregatit sa se decurce de unul singur in viata dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim singuri mereu…

Lasă un comentariu