Doruri

Am atatea cuvinte de scris, atatea lucruri de facut…prea multe ganduri, prea multe idei… Mi-e dor de ei, de ai mei. Nu e o distanta prea mare si nici mult timp de cand ne-am vazut, insa astazi simt nevoia sa ii am aproape. Am starea aceea in care imi dau lacrimile cand vad o femeie in varsta care n-are bani sa-si plateasca consultatia la medic, merg singura prin parcuri si trec pe langa florarii…tanjesc dupa cineva care sa ma surprinda , insa singura ma imbarbatez si imi dau seama ca fericirea nu consta intr-o floare si nici in cineva care sa ma insoteasca … Fericirea mea este acolo, langa ei! Mi-e tare dor de bunicul…au trecut 12 ani de cand ne-am plimbat ultima oara pe bulevard, cu mainile la spate, pasind apasat pe calcaie…Viata mea ar fi fost atat de diferita acum. Mi-e dor sa il vad pe tata in tribune incurajandu-ma la meciuri, mi-e dor sa fiu ascultata de bunica la teme si sa ma intorc acasa fericita si s-o vad uitandu-se dupa mine pe geam. Mi-e dor de zilele acelea in care o asteptam pe mama cu masa pusa si ea se lumina la fata de fiecare data cand venea obosita de la servici… Mi-e dor de diminetile in care ne trezeam acolo, undeva…doar noi 2 si o patura grea.

4 gânduri despre &8222;Doruri&8221;

  1. Esti inconjurata mereu de multi oameni, unii care-ti sunt dragi , unii care te indragesc,altii care-ti sunt indiferenti, altii care te fac sa suferi. Lasi in spate in fiecare zi un trecut incarcat cu amintiri diverse. Important este sa traiesti cat mai frumos prezentul, sa estompezi amintirile dureroase,sa devii indiferenta la agresiunile de orice fel din jurul tau. Puterea este in TINE si nu uita ca ASTAZI,maine devine ISTORIE.

Lasă un comentariu