Punct si de la capat ?!

Ziua Ta este in fiecare zi… ma trezesc cu Tine in gand, muncesc pentru mine dar in folosul Tau, investesc in Tine, iar faptul ca nu Te-am parasit este cea mai clara dovada – inca mai cred in Tine! Nu pot sa lupt asa mereu, am obosit si ma simt singura in doi. Astazi Te-am lasat sa Te serbezi singura… cu ei. Poate ca ai zambit pe moment, dar stii si Tu ca in adancul sufletului nu esti fericita.
Ma simt vinovata din respect pentru oamenii care au luptat sa ajungem astazi aici, pentru oamenii care au crezut in Noi…  astazi te serbez diferit din respect pentru mine si pentru toti cei care nu se identifica si nu se regasesc in Romania aniilor 2016.
Intotdeauna m-am intors acasa cu mandrie si onoare, am vorbit frumos despre istoria si oamenii reprezentativi, despre cultura si traditii…despre Noi! Nu regret nimic, dar recunosc – sunt dezamagita ! Refuz sa traiesc din amintiri, motiv pentru care te intreb – punem punct si de la capat?!img_4736

Lasă un răspuns

