~ pe valuri

Am intalnit oameni  care  au vazut pentru prima oara marea  la 40 de ani … nu am avut curajul sa ii intreb  ce  simt … le-am privit  doar ochii zemosi si mi-am dat seama ca viata mi-a  oferit inca odata  lucruri  pe  care nu toata lumea le poate avea.  Ieri  m-am bucurat  pentru  un prieten  care a vazut marea pentru prima oara  la  20 de ani si  l-am intrebat  “cum e ?” … mi-a raspuns “sarata” . 

Vara aceasta  am strabatut Marea Neagra, Mediteraneana si Adriatica  … sunt atat de diferite  si totusi la fel. Una mai calda …alta mai rece, una mai  limpede… alta mai   agitata –  fiecare  are povestea  sa-  un val  ajuns la mal … o pagina citita.

10636306_10152653778474570_555328451242455358_n

Lasă un răspuns

