R.I.P.

…Se spune ca niciodata nu ajungem sa ne cunoastem cu adevarat, insa am invatat ca nu e nevoie doar de timp ca sa realizam cat de mult cunoastem o persoana…ci de felul in care iti petreci acel timp cu persoana respectiva. E vorba de acele clipe in care traiesti momentul, in care faci ce-ti doresti…acele momente care iti raman intiparite in gand.
Zilele in care primesti un telefon : “In 5 minute vin sa te iau ” si nu conteaza cum esti imbracata sau machiata … acele zile ajung intotdeauna poze in album.
Imi amintesc si acum ziua in care am facut cunostiinta…primul nostru turneu, la Bucuresti. Ne-am intalnit in parcarea unui magazin si am mers impreuna la sala. Chiar daca nu facusem antrenamente impreuna, am reusit sa ne intersectam privirile in teren. A doua zi am descoperit ca stam aproape unul de celalalt si ne-am dat punct de intalnire … de atunci in fiecare zi ne cautam pe peron la Metrou si ne desparteam la trecerea de pietoni. “Sa-mi dai mesaj cand ajungi Musatino “ …dar eu mereu uitam .
Nu ii placea sa faca cumparaturile singur si se rasfata mereu, ultima data poftea la legume mexicane si i-am spus sa le faca cu unt. Mi-a dat mesaj “ ce bune suuntt” si m-a chemat la el. M-a rugat sa-i cumpar seminte pentru ca pierduse un pariu si ne-am uitat la Family Guy. A varsat berea pe jos si radea- “ m-am emotionat “ … Mi-a aratat poze de peste tot : de cand era mic, cum a fost “botezat” de colegi pe vas, cu prietenii in Barcelona, la Rusetu ( tot cauta poza cu el calarind) … imi povestea de Filip si de nepoteii lui . Am plecat amandoi la antrenament … Mi-a spus ca ii e pofta de cartofi prajiti si i-am trimis o poza de la Mc – “ esti de treaba” si m-a intrebat ce prajitura ii fac .
I-am adus la antrenament negresa dar nu a ajuns in seara aceea, i-am spus ca e un “motanel rautacios” ca m-a facut s-o car degeaba … m-a intrebat “dar asa mult ma iubesti tu?” si i-am raspuns ca imi place sa ma tin de cuvant, ca tin la unele pers doar ca o arat prin fapte, nu prin vorbe si ca „devin siropoasa” … iar el a ras- „ca o savarina?” . I-am spus ca imi place ora 12.
Ne-am intalnit zilele urmatoare la el, la meci … am stat un pic de vorba , i-am facut poze…era nerabdator, vroia sa plece la Rusetu si astepta turneul de la Brasov. M-a intrebat seara de ce stau pe net si nu ies in oras, iar eu l-am intrebat acelasi lucru . Mi-a spus ca ii e somn si „vroiam doar sa te salut… ma pun sa dorm .te pup” .

Doarme si acum…

galca

Lasă un răspuns

