stop joc

Sunt un copil…imi sclipesc ochii privind la jucaria preferata…sunt in extaz pentru ca in sfarsit am cumparat-o…si dintr-o stare de euforie ,incep sa plang realizand ca jucaria mi-a fost furata. Inca mai sper ca o s-o gasesc…Nu conteaza cate jucarii sunt in jurul meu – mai frumoase, mai scumpe…nu-mi pasa nici daca s-a stricat. O s-o repar!
Toti cred ca o sa uit, ca si daca o s-o gasesc, n-o sa-mi mai placa…ca o sa ma plictisesc.

Sunt un copil…credul,naiv, visator, plin de dorinte …nerabdator. Azi vreau sa ma joc cu mine,sa ma ascund inauntrul meu …
o sa numar singura si o sa plec in cautarea mea.

tumblr_mcmqkckC2h1qcm9g6o1_400

2 gânduri despre &8222;stop joc&8221;

Lasă un răspuns

