20

20 de ani … Suna atat de ciudat- tineresc,plin de euforie,extaz pentru cei ce au depasit de mult acest prag, insa atat de temator si plin de necunoscut pentru mine. Acum 20 de ani am daruit parintilor, familiei acel sentiment de implinire sufleteasca,trupeasca… iar ei mi-au oferit sansa de a fi inconjurata de suflete calde,pline de dragoste si dornice sa ma ghideze spre viitor.
Acum 20 de ani am decis sa deschid ochii pentru prima oara.
Astazi am decis sa-mi deschid sufletul si sa va multumesc voua- toti cei care mi-ati fost alaturi la bine si la greu, toti cei care m-ati sustinut sau care mi-ati demonstrat ca gresesc.
Ma simt de 20 de ori fiica,de 20 de ori implinita,iubita…optimista, cu de 20 de ori mai multe vise…dornica de a le implinii.

3 gânduri despre &8222;20&8221;

Lasă un răspuns

