Voi ce iubiti?

11 gânduri despre &8222;Voi ce iubiti?&8221;

    1. nu trebuie luat totul de „bun” sa zic asa 😛 de exemplu in cazul de fata, chiar daca iubesc lucrul acesta nu inseamna neaparat ca exista un el sau o camasa in care sa ma trezesc dimineata 🙂

  1. @Alexandra: nu stiu cat de iubiti sunt oamenii sinceri atunci cand spun adevarul dureros. Cum ai reactiona daca iubitul/sotul tau ti-ar spune ca esti urataintr-un mod foarte sincer? (independent de faptul ca te iubeste)

    1. @aditza sincer am ramas un pic pe ganduri inainte sa dau un raspuns la comentariul tau pentru ca eu sustin ideea aceea – oricat de dureros ar fi, prefer sa aflu adevarul, insa sunt momente in care trebuie sa stim sa spunem adevarul intr-un mod mai delicat si la un moment potrivit – asta nu presupune sa minti sau sa ascunzi unele detalii, ci doar sa stii sa-ti formulezi ideile/parerile, sa stii sa „potrivesti” cuvintele…

      1. Corect, e important sa stii sa formulezi ca sa nu para atat de dureros adevarul. Doar ca persoana care apreciaza sinceritatea trebuie sa o aprecieze pana la capat, nu doar de fatada. Cel mai bine ar fii sa ierte sau sa treaca peste indiferent de cat de dureros ar putea sa fie adevarul. Eu sunt destul de sincer, dar ma lovesc uneori de bariere care nu-mi dau voie sa fiu suta la suta sincer ca sa nu ranesc persoanele din jur. Si aici ma refer desigur la complimentele negative pe care le-as putea face cuiva. Stiu ca nu e deloc placut sa-i spui cuiva ca miroase urat de exemplu. In cazul asta trebuie sa gasesti un mod mai bland sa-i spui asta si tot risti sa se supere pe tine. E mult de discutat pe tema asta.

  2. si mie mi s-a intamplat sa fiu criticata sau pur si simplu sa mi se spuna ca e ceva in neregula la aspectul fizic/moral, insa de fiecare data (chiar daca pe moment am fost rusinata/dezamagita/suparata sau orice alta reactie as fi avut) am fost constienta ca acele remarci au fost facute ptr binele meu sau intr-un final chiar daca au fost zise cu alte scopuri (negative) au dus tot la o schimbare in bine in ceea ce ma priveste si m-au motivat 🙂

Lasă un răspuns

