Good feeling

Viata  de  student  este   din ce in  ce mai  frumoasa , bineinteles atunci cand  stii sa-ti alegi oamenii  din jurul  tau sau sa te lasi   ales  de  catre  ei. Am  cunoscut   o multime  de  oameni  noi, fel si fel de   tipuri de  gandire, de comportament si  chiar  moduri diferite  de  a    comunica cu cei din jur. Am  reusit sa ma integrez   intr-un  grup minunat de oameni  si sper  sa  reusesc  sa   raman  pe aceasta pozitie  in continuare  si  asta   datorita   unei  persoane  foarte speciale din  viata  mea… omul   care   mi-a  fost   alaturi la bine si la  greu   inca  de  la  varsta  de  3 ani. Nu am cuvinte sa-i multumesc  si  imi doresc din tot  sufletul   sa   ne amintim cu  drag   de  toate  acestea   peste  cativa  ani.

Chiar daca  perioada  aceasta  presupune  multa  munca, o cantitate mare de informatie  ce trebuie cumulata  intr-un  timp  relativ  scurt si  destul  de  multe  cheltuieli… nimic numai  conteaza  atunci  cand   esti inconjurat  de  genul acesta de oameni care  te   pot face  sa  zambesti atunci  cand   iti vine  sa   plangi, care   te pot   face  sa  uiti  atunci  cand   tu traiesti  din  amintiri, care  te pot   face  sa  alergi atunci  cand tu nu stii sa mergi…

Un gând despre &8222;Good feeling&8221;

Lasă un răspuns

