n-am timp!

 
Nu cunosc autorul insa are mare dreptate!
"traim pe fuga, mancam pe fuga,iubim pe fuga,dormim pe fuga
intre  dimineata si seara e  sprintul
ne trezim ca trec anotimpurile peste noi...apropo e toamna
anii fug si ei...
ne ardem viata in birouri  rigide,in zgomotul  tastelor si al aparatelor  de aer conditionat,inchisi in calculatoare, despre  care ne amagim ca  ne-ar fi  ferestre  spre  lume
visam pe  google , radem pe facebook si ne  dam  intalnire pe mess
ne  traim iubirile  in sms-uri si ne  amagim  c-am fi fericiti
ne culcam cu stirile  si talk-showurile, ne trezim la   fel  cu iluzia cunoasterii
ii sunam pe  cei  dragi in graba, poate din  automatism , ca apoi sa-i repezim , aruncandu-le  in fata arogantul N-AM TIMP
discutii.telefoane.nervi.resemnare,evadare
evadare?
alergam in sprint  spre vacanta
o saptamana, doua..
pauza de respiratie...niciodata detasare, insa
chiar asa...cand ti-ai inchis ultima data telefonul?
si apoi o luam de la capat inversunat...roboti  rigizi, prizonieri in propriile  vieti
de parca daca ne-am oprii am pierde trenul..
caram dupa noi-povara grea- glodul prejudecatilor
gandim cu viteza gandului
pierdem esenta  caci niciodata N-AVEM TIMP
citim titluri dar uitam  povestile
ca sa faci parte  din lumea asta, trebuie sa tii pasul cu ea
acesta  e pretul  pe  care-l platim cu totii
uneori simt nevoia  sa imi cer timpul inapoi..
dar ... N-AM TIMP  sa fac asta!
trebuie sa  fug  acum..undeva cineva  ar  putea sa ma lase in urma"
3 gânduri despre &8222;n-am timp!&8221;

  1. A spus-o Simona Gherghe de la Acces direct , dar nu asta este important ci cât adevăr emană ! Dacă am fi plătiţi şi deci am munci pentru timp cu siguranţă cu totul altfel l-am pretui . Aşa însă nu are prea mare importanţă decât atunci când deja e prea târziu şi citez aproximativ : „simţim nevoia să îl cerem înapoi”

Lasă un răspuns

