Speechless

 „FORMULAR” Grigore VIERU

– Numele de familie si prenumele?
– Eu.
– Anul de nastere?
– Cel mai tanar an: cand se iubeau parintii mei.
– Originea?
– Ar si seman dealul acel din preajma codrilor.Stiu toate doinele.
– Profesiunea?
 Imi iubesc plaiul.
– Parintii?
– Am numai mama.
– Numele mamei?
– Mama.
– Ocupatia ei?
– Asteapta.
– Ai fost supus  judecatii vreodata?
– Am stat niste ani inchis: in mine.
– Rubedenii peste hotare ai?
– Da. Pe tata. Ingropat.In pamant strain. Anul 1945.

Lasă un răspuns

