Riscul de a…risca

Mi-e chiar imi place  unde   sunt! Trebuie sa recunosc…  nu  mi-ar  displace   o   excursie  in strainatate sau  o croaziera  pe mare…dar   si aici pe balcon   ma simt bine. Am  o priveliste  minunata – in  stanga  parcul, in  fata  flacara,  in  dreapta  sufrageria si in spate   intreg orasul. Aaa…si dedesubt  cativa  vecini…chiar si deasupra!

Daca ma  gandesc mai bine…Da! Vreau  sa plec  departe  de   toti  acesti oameni  care pretind  ca ma iubesc   dar nu fac altceva  decat  sa  ma   faca  sa  vars  lacrimi   in fiecare   noapte inainte  sa ma bag in pat. Vreau sa plec … sa  nu  aibe  cine  sa  sune  la  usa  sa-mi ceara  de  mancare  si o  cana  de  apa , iar a  doua   zi   cand  ies  in oras  sa   vad   cum  cersatorul   de ieri,  azi  e   mare  bogatas!

Imi  place sa  mai  trag  din cand   in cand  cu ochiul  in curtea  vecinului…are  un foisor  alb! Pacat   ca el  nu  poate  privi la mine  in casa…sunt  sigura  ca si eu  am ceva   special.

Asteptam  sa   treaca  anii…dar   peste  ceva   timp  ne dorim  sa  dam timpul  inapoi.  Mi se  pare  atat  de  stupid!  De  ce  nu realizam  odata   ca trebuie  sa  traim clipa? Sa  nu ne pese  ca  laptele  da in foc   doar  fiind ca   urmarim  o stire la televizor…sa  nu   tinem  cont   ca  afara  ploua   si  sa   iesim  fara  umbrela  si pantofi…Trebuie sa   invatam   sa traim viata   fara  sa   ne gandim la  consecinte,  nu zic  sa traim doar  prezentul fara   sa ne pese  de viitor…insa   sunt  momente  in viata cand   iti doresti sa   fi  facut un lucru  si  este prea  tarziu…Bineinteles  ca   exista  riscul  sa  regretam  ce  am  facut…

…La  examenul  de  admitere  la Jurnalism, la proba  in care  fiecare candidat  trebuia sa-si exprime  parerea intr-un eseu, unul dintre subiecte a fost-“ Ce  inseamna sa risti?” Un elev a  lasat  foaia  goala si   a  scris  la sfarsit “Asta  inseamna  sa risti!”.

Oamenii  au ajuns  sa  se omoare intre ei…risca  puscarie  sau  cine  stie  ce alte pedepse …Altii pleaca sa  munceasca in strainatate desi nici limba romana  nu stiu s-o vorbeasca  corect… Zeci de  politisti  si-au riscat viata pentru   oameni necunoscuti…Sute sau mii  de  mame  si-ar  risca viata pentru un copil… Tu  pentru cine  ai risca?


Lasă un răspuns

