Nu v-am uitat!

Astazi ma  gandesc  la   toti   cei  pe  care   i-am cunoscut   de-a lungul  timpului…prieteni, amici sau  oameni straini pe langa  care  am  trecut   pe  strada…Ma  gandesc  la  anii  aceia in  care  imi doream  atat  de mult  sa  cresc…sa   am   si  eu  o  slujba.Acum  imi doresc    tot  ce  aveam candva…De ce  niciodata  nu  realizam   ca    e  bine   asa   cum  suntem? De ce   ne  dorim mereu mai mult   si mai  mult?…

Am  avut  atatia   prieteni…atatia  colegi.Nu  i-am uitat! Acum am   doar   aceste  randuri si  amintirile  cu ei…

Un gând despre &8222;Nu v-am uitat!&8221;

  1. pentru că ne grăbim să atingem apogeul.
    sperăm cu orice preț că următoarea clipă va fi mirifică, omul este în căutarea cunoașterii absolute și a perfecțiunii. să nu mai vorbim cât tinde să învârtă fericirea pe degete, fără să sesizeze că ”fericirea-i un lucru mărunt, un pitic ce dansează”, că deja o au.
    și așa într-o constantă banalitate, descoperă că va rămâne cu fructele alea proaspte ale vieții (amintirile), în suflet, toată viața.

Lasă un răspuns

