Povestea ta..

Il vad   in fiecare dimineata, in autobuz…sta pe  langa mine din cate  am vazut.L-am urmarit  de  cateva ori cu privirea…il cheama Adrian.Am auzit  ca a facut si el handball… Odata l-am prins uitandu-se la mine, dar am  intors  capul … mi-era teama  sa nu-mi zica  ceva. Astazi… chiar  ma  gandeam daca  il voi vedea.E duminica… dimineata; n-am  chef de antrenament…Urc  scarile in autobuz si  arunc o privire sa vad daca s-a  urcat…Si el ma cauta. Mi-a facut  semn sa   vin aproape…m-am uitat in spate, nu mai era nimeni… asa ca   pe mine ma chema! M-am asezat pe scaun, langa el…Vorbeam  de parca  ne cunosteam…M-a intrebat  daca   fac   handball si mi-a povestit  de ce el  s-a lasat…Mi-as fi dorit  sa nu se mai termine niciodata drumul asta…sa  coboram la capat  undeva.

Aceasta  este  o parte  din povestea Adrianei, o buna prietena a mea…Am scris randurile acestea in speranta ca Adrian va ajunge sa le citeasca, dintr-o intamplare/greseala sau  orice altceva.Tare mi-as dori ca povestea aceasta sa aiba o continuare…dar niciodata un final:)

5 gânduri despre &8222;Povestea ta..&8221;

Lasă un răspuns

