Iluzia unui manechin…

Ai  trecut  de-atatea ori  pe langa  mine , dar niciodata  nu  m-ai salutat…M-ai privit de multe   ori  de-aproape,ai intrat   in lumea mea…Niciodata nu mi-ai  spus  ca  sunt  frumoasa sau urata, bine imbracata sau  ciudata…nu mi-ai  spus nimic.Eu  am ramas  cu aceleasi gol in suflet, de fiecare  data  cand  m-ai parasit.

Nu-mi stii nici numele…nici  numarul de telefon.De  altfel, nici eu pe-al tau!M-ai vazut goala de  cateva  ori…dar  n-ai indraznit niciodata  sa ciocani la geamul meu.Te-am asteptat aseara-n schimb, stiam  ca  pe la  6 trebuie  sa  vii…S-au stins  luminile in tot  orasul si-o umbra  pe perete am zarit…Erai  de mana cu  o fata, dar eu numai puteam sa fac nimic!

Fragment  din Epilog sentimental- Ion  Minulescu

Da-mi ochii-ti plânsi, sa-i mai sarut o data,
Si nu-ti mai cer nimic!…
Tu n-ai ghicit
Ca melodia întregirii noastre s-a sfârsit
Si toata fericirea-mprovizata
Cu care ne-avântam tot mai departe
N-a fost decât iluzia ca ne-am iubit
Ca doua manechine cu suflete de vata,
Pastrate-ntr-o vitrina cu geamurile sparte?…

 

3 gânduri despre &8222;Iluzia unui manechin…&8221;

Lasă un răspuns

