Cheie spre inima ta

Mi-e pofta  de   viata! Mi-e  dor  de  mers   prin ploaie …sa ma  opresc  in fata  unei  cafenele si  sa   intru  chiar daca nu am bani, sa cer o cafea(desi  nu-mi place  cafeaua) si cand  ma intreaba  tanarul de la masa alaturata  daca  poate lua  scaunul sa-i raspund ca  astept pe cineva.

Vreau  sa  merg pe strada  ..sa fie intuneric . Doar  cateva  lumini slabe si umbra mea  pe zidurile cabanei ce ma  asteapta.Deschid usa…noapte.Aprind un chibrit . Un  caine  lungit  in fata   semineului, pe o piele  de  urs , isi ridica  urechiile .Vad  pe masa  o  lumanare…ma aproprii incet , dar nu apuc  sa  fac pasul.Cainele se  ridica  si se aproprie de mine.Mi-era  teama  sa  imi continui  drumul, dar am incercat.Animalul nu parea  deloc  fioros, din contra…si-a rezemat  coada de  piciorul mesei si  s-a culcat. Am reusit sa luminez   cabana…peste  tot  carti, bibelouri pline de  praf  si  un scaun langa  geam.

Nu stiu  cine  ar  putea locui acolo, insa   in noaptea asta   voi  fii stapana eu!

Am facut  focul in semineu si  m-am  asezat  in scaun … priveam pe geam, leganandu-ma incet.Am luat  o carte   … mai intai am  suflat  praful de pe  coperti, apoi  am  deschis-o si  am citit prima pagina.Era  dedicata unei  femei…avea acelasi nume  ca mine- Denise.Eram atat de curioasa…

„Stiu ca  iti doreai de mult sa  te aflii aici, in casa mea…Sa nu-ti fie frica de Bruno, el te  va  ajuta.Urmareste  harta …cheia  care  o vei afla  te va  indruma  spre  dragostea mea!”

Nu stiam ce sa fac…pe harta   erau  desenati  cativa  pasi  spre  semineu.M-am ridicat…am pasit cu   teama spre  semineu si…din spate  am simtit  o caldura ,  o   rasuflare! Era el… barbatul ce-l asteptam la cafenea.M-a intrebat daca  n-am un scaun si pentru el…dar eu nu-i  raspundeam.Oricat de mult  imi doream sa-i vorbesc,  vocea mea nu se auzea!

A disparut… nu mai  era  nici el, nici cainele…nici  semineul sau scaunul de langa   geam…Eram doar eu   in patul din camera mea!

4 gânduri despre &8222;Cheie spre inima ta&8221;

  1. So baby don’t worry, you are my only,
    You won’t be lonely, even if the sky is falling down,
    You’ll be my only, no need to worry,
    Baby are you down down down down down,

Lasă un răspuns

